Żabka to popularna marka, której obecność można zauważyć w większości miast w Polsce. Działa ona na podstawie franczyzy, przez co stale poszukuje wielu partnerów do współpracy.
Żabka – franczyza ze sprawdzonym modelem biznesowym
Wiele osób zastanawia się, czy warto podejmować współpracę franczyzową. Jest to sposób prowadzenia biznesu, w którym współpracujemy z większym przedsiębiorcą. Otrzymujemy od niego wskazówki, które dotyczą prowadzenia interesu. Może to być sklep, restauracja lub punkt usługowy innego typu – np. salon fryzjerski. Podpisujemy umowę i zaczynamy działalność pod szyldem znanej marki. Można wymienić wiele korzyści płynących z takiej współpracy. Największą barierą wejścia na rynek jest ta związana z budowaniem wizerunku u konsumenta. Jeśli korzystasz z oznaczeń znanego brandu, nie musisz martwić się o marketing i zaufanie klientów. Co więcej, jeśli nie do końca wiesz, co robić, a działalność z różnych powodów stoi w miejscu – możesz korzystać z szerokiego wsparcia w zakresie poprawy usług, zwiększenia sprzedaży. Jeśli wybierzesz odpowiedniego franczyzodawcę, możesz liczyć na wsparcie w dostawach, sporą grupę klientów, wyposażony sklep i wsparcie marketingowe. Dla wielu osób najważniejszym czynnikiem jest ten finansowy. Przyjrzyjmy się sieci Żabka. Franczyza w tym wypadku nie wymaga wysokiego wkładu własnego. Jest to jedynie 5000 złotych. Sieć, przy spełnieniu odpowiednich warunków, gwarantuje nam dochód netto na poziomie 16 000 złotych miesięcznie przez pierwszy rok prowadzenia działalności. Co więcej, możemy liczyć na większą stabilność zarobkową niż w przypadku innej działalności gospodarczej.
Żabka franczyza – opinie 2020
Jeśli chodzi o same doświadczenia franczyzobiorców, uzależnione są one od wielu czynników. Zastanawiasz się, czy warto nawiązywać współpracę z Żabką? To właśnie zaangażowanie franczyzobiorców w interes jest kluczowe. Spore kwoty wypracowane z franczyzy nie wiążą się z brakiem obowiązków i zrzucaniem każdej odpowiedzialności na naszych pracowników. Wkładem jest nasze własne zaangażowanie i staranie się o poprawę funkcjonowania sklepu – zarówno w płaszczyźnie sprzedażowej, jak i organizacyjnej. Wiele osób faktycznie stara się angażować w prowadzenie placówki franczyzowej, dzięki czemu mogą one liczyć na jeszcze lepsze funkcjonowanie biznesu. Ich doświadczenie może procentować także w przyszłości, jeśli po latach zdecydują się odejść z sieci i prowadzić własny punkt usługowy. Jest to sposób na zdobycie umiejętności, które trudno nabyć na kursach, studiach czy pracy na stanowisku sprzedawcy. Szeroki wachlarz możliwości to nie najważniejszy, aczkolwiek wart uwzględnienia atut franczyzy.
Dlaczego warto postawić na partnerstwo – żabka franczyza – opinie 2020
W przypadku firmy Żabka franczyza może obejmować:
- wyposażony sklep, w którym znajduje się już towar;
- szyld znanej marki i wypracowany przez nią model biznesowy wraz z siecią logistyczną (darmowe dostawy towaru);
- wsparcie marki w prowadzeniu lokalu i pakiet bonusów od partnerów sieci.
To nie są jednak wszystkie udogodnienia, jakie może nam zaoferować Żabka. Franczyza w tej marce to także pełne wsparcie marketingowe i wcześniej wspomniany brak konieczności budowania marki. Jest to sklep, który w większości regionów w Polsce ma swoją grupę odbiorców, więc nie jest większym problemem zdobycie klientów. Rozpoznawalność Żabki jest ogromna, co stawia ją na równi z innymi największymi sieciami sprzedażowymi w Polsce. Co więcej, sama procedura zgłaszania się do programu partnerskiego jest prosta i przejrzysta. Czy warto? Najlepiej dokładnie zapoznać się z umową, wymaganiami i ocenić to samemu. Pomocne może być poznanie szczegółów współpracy. Warto również wyszukać w sieci frazę „żabka franczyza opinie 2020”.